flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз результатів анонімного опитування громадян – відвідувачів Сторожинецького районного суду Чернівецької області проведеного з 05 березня 2018 року по 23 березня 2018 року.

29 березня 2018, 14:53

Аналіз

результатів анонімного опитування громадян – відвідувачів суду з метою  оцінки якості роботи суду.

 

  З  05 березня 2018 року  по 23 березня 2018 року в приміщенні Сторожинецького районного суду Чернівецької області  було проведено анонімне анкетне опитування громадян – відвідувачів суду щодо їх задоволеності якістю функціонування суду.

   За основу було взято рамкову систему оцінювання роботи суду (стандарти, показники та методи), розроблені програмою USAID «Справедливе правосуддя» .

  Більшість з опитаних громадян в цілому оцінили роботу Сторожинецького районного суду Чернівецької області  на достатньому рівні.

   Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду визначив позитивне сприйняття роботи судді учасниками судового процесу .

   Так само проведене анкетування дозволило виявити окремі організаційні моменти в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі суду.

   Керівництво  суду висловлюють вдячність усім учасникам опитування за витрачений ними час на надання відповідей.

   Усі результати проведеного анонімного опитування опрацьовані та прийняті до уваги.

   В подальшому керівництвом суду й надалі вживатимуться усі можливі заходи щодо покращення якості роботи суд.

 

Результати опитування у розрізі питань,

що були запропоновані у анкеті та кількості респондентів

 В опитуванні, яке проводилося шляхом анкетування в приміщенні суду взяли участь 20  – відвідувачів  суду.

За 5-ти бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,3 бали.

Загальна характеристика респондента .

В опитуванні приймали участь 8 респондентів віком від 40 до 59 років; 6  респондентів віком від 26 до 39 років; 3 респондента  віком від 18-25 років, 3 респондента віком 60 років  і більше.

13 респондентів мають - повну вищу освіту, 4 респондента – базову вищу , 3- середню та неповну .

Більшість опитуваних мешкають в населеному пункті, де розташований суд.

 

        На  запитання № 6 «У суді Ви представляєте ?»- 15 респондентів вказали (іншу особу (є адвокатом, юристконсультом)), 3 респондента (особисто себе (є позивачем /відповідачем/потерпілим)) , 2- респондента є перекладачем.

          На запитання №7 «Ви вважаєте себе...» -16 респондентів зазначили   зазначили  (середнього статку), 2-нище середнього статку , 1- бідним.

На запитання №8 «Як часто Ви були учасником судового процесу»- 13 респондентів вказали  (6 разів і більше), 4 респондента - це є їх перший процес , 3  респондента – 2-5 разів  .

        На запитання №9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?» -15 респондентів вказали цивільний, 6-кримінальний процес, 4 -адміністративний процес, 4-  про адміністративне правопорушення

         На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 12- респондентів вказали (справа перебуває в процесі розгляду), 5- розгляд справи завершено), 3 - розгляд справи ще не розпочато  .

      На запитання №11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», більшість відмітили  (загалом обізнаний) та  (цілком обізнаний), 2 респондента (зовсім не обізнаний )  .

         На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», більшість зазначили  на 4 та 5.

Другий блок запитань.

Доступність суду.

На запитання:

«Чи легко Вам було знайти будівлю суду ?» - більшість зазначили 5;

 «Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом ?» - було оцінено на 4 і 5;

« Чи зручно паркувати автомобіль?» — 7 респондентів оцінили на 3,6-оцінили на 5, 4- оцінили на 2;

 «Чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?» -15 респондентів  відмітили «так»; 5-ні ;

«Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами?» - 8 респондентів оцінили на 3 ,  5-оцінили на 4, 4- оцінили на 2, 2 оцінили на 5, 1-на 1 ;

 «Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» - 12 респондентів  оцінили на  5,  6- оцінили на  4;

 «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді ?» -16 респондентів  оцінили на 5; 2-оцінили на 2, 1-оцінили на 3;

«Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста?» - 6 респондентів оцінили на 5, 5- оцінили на 4, 3- оцінили на 3, 3- оцінили на 2.

В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»

На запитання:

 Чи характерно для приміщень суду: «Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання ?», «Вільний доступ до побутових приміщень?», «Чистота та прибраність приміщень?», «Достатність освітлення?», «Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди ?» - оцінено на 5 та 4.

На запитання:

 Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

-розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень;

-правил допуску в суд та перебування в ньому;

- справ, що призначені до розгляду;

- зразків документів заяв клопотань більшість  оцінено на 5 та 4.

На запитання:

Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? – 13 респондентів зазначили  так , 7 –ні.

На запитання: Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію - 5 респондентів оцінили на 5, 4-на 4, 1 – на 3, 2- на 2, 2 на 1.

На запитання:

Сприйняття  роботи працівників апарату суду ?- 9 респондентів оцінили на 5, 7 оцінили на 4, 2-оцінили на 3.

На запитання:

   Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм ?- 11 респондентів оцінили  5, 5 респондентів оцінили на 4, 1- оцінив на 3.

 

На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»:

 Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі ?  - 8 респондентів оцінили на 5 , 6- оцінили на 4, 3 – оцінили на 3.

На запитання:

Чи було враховано  Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання ?- 8 респондентів оцінили на 5, 6- оцінили на 4, 3-оцінили на 3.

На запитання:

Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи ?- 12 респондентів оцінили на 5, 4- оцінили на 4, 3-оцінили на 3, 1 – на 1 .

На запитання:

Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи ? - 10 респондентів оцінили на 5, 4- оцінили на 4, 3-оцінили на 3, 2-на 2, 1 – на 1.

На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність» - більшістю оцінено на 4 та 5.

На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»:

Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? - 11 респондентів вказали «Так»;

Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі? –

 9 респондентів вказали «Ні»; 2 вказали   «так»;

Чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення? - всі респонденти  вказали  «Так»;

Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою? - всі респонденти  вказали  «Так»;

   Чи було рішення добре обґрунтованим? - в більшості було оцінено на 5.

В розділі Вкажіть загальну кількість:

-судових засідань, що відбулися по Вашій справі-  респонденти  і зазначали від 2 до 6 засідань;

візитів до суду, що не були пов ’язані з участю в судових засіданнях - від 2 до 10 візитів.