flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Додаток 1

До наказу Сторожинецького районного суду

від 20.09.2012 року №14

 

 

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк
  документів,
які надаються запитувачам інформації

1.       Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Сторожинецького районного суду Чернівецької області.

 

2.       Сторожинецький районний суд, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

 

 

3.       Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

 

4.       Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області для надання його запитувачу інформації.

 

 

5.       Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

 

6.       Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк окументів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

 

 

7.       Після надходження коштів на рахунок ДСА України від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області на рахунок ТУ ДСА України в Чернівецькій області.

 

8.       Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт підрозділ, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ надає копії документів до сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

 

 

9.        Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

 

Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ДСА України, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Інструкції

 

 

 

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіюванняабодруккопійдокументів формату А4 та меншогорозміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копійдокументів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до Інструкції

 

 

 

 

Надавач послуг:         Територіальне управління Державної судової адміністрації                                             України  в Чернівецькій області      

Реєстраційний рахунок:            № 35213002000089

МФО банку:                                 856135

Код ЄДРПОУ:                             26311401

Платник:                _______________________________________________________

                                  _____________________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

(підпис)                                  (підпис)