Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15 квітня 2025 року м. Сторожинець № 02-02/23/2025
Про затвердження Порядку роботи зі скаргами державних службовців Сторожинецькго районного суду Чернівецької області
З метою належної організації роботи з розгляду скарг, поданими державними службовцями відповідно до ст. 1 1 ЗУ від 10.12.2015 року №889- VII «Про державну службу», з урахуванням методичних рекомендацій щодо „ дій у разі можливості порушення наданих ЗУ «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу ( за ст. 1 1 ЗУ «Про державну службу») затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 08.1 1.2023 року №180-23, та на виконання доручення Першого віце-премєр-міністра України, -Міністра економіки України від 01.04.2024 року № 9217/1/1-24 до листа Національного агентства з питань державної служби від 20.03.2024 №3853/20.1-24,
НАКАЗУЮ:
Затвердити порядок роботи зі скаргами державних службовців Сторожинецького районного суду Чернівецької області, щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10.12.2015 року №889-УІ1 «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права па державну службу (додаток 1).
Головному спеціалісту з інформаційних технологій Орендарчуку Д. забезпечити оприлюднення цього наказу на вебпорталі Сторожинецького районного суду Чернівецької області .
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Керівник апарату суду підпис Ігор ДРЕБОТ
ДОДАТОК до Наказу №02-02/23/2025 від 15.04.2025 року
роботи зі скаргами державних службовців Сторожинецького районного
суду Чернівецької області, щодо можливого порушення наданих їм
Законом України від 10.12.2015 року №889-УІІ «Про державну службу»
прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу
1.Загальні положення
Цей Порядок визначає процедуру роботи зі скаргами державних службовців Сторожинецького районного суду Чернівецької області, (далі - державний службовець),щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10.12.2015 року №889-\ЧІ «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу у Сторожинецькому районному суді Чернівецької області.
Порядок розроблено з метою реалізації захисту прав на державну службу, відповідно до статті 11 ЗУ від 10.12.2015 року №889-У1І «Про державну службу» з урахуванням методичних рекомендацій щодо дій у разі можливості порушення наданих ЗУ «Про державну службу» прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу ( за ст. 11 ЗУ «Про державну службу») затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 08.11.2023 року №180-23.
2.Подання скарги державним службовцем.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону №889 у разі порушення наданих цим законом прав або виникнення перешкод у реалізації таких прав державний службовець у місячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про це, може подати керівнику апарату суду або особі , яка виконує його обов’язки (далі - керівник державної служби) скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації.
Скарга подається у письмовій довільній формі без будь-якого інформування, погодження або візування безпосереднім керівником державного службовця чи іншими посадовими особами.
Якщо особисто не вдалося подати скаргу , така скарга надсилається поштовим відправленням з описом вкладення та повідомлення про вручення на загальну електронну скриньку Сторожинецького районного суду Чернівецької області (далі-суд). У такому разі відлік строку розгляду скарги розпочинається з моменту фактичного отримання її судом.
Скарга має містити:
найменування посади та власне ім'я, прізвище керівника державної служби, якому подається скарга;
інформацію про державного службовця: прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності); найменування посади; зворотна адреса;
факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом №899 або створили перешкоди у їх реалізації, інші обставини, що підтверджують викладені факти;
найменування посади особи, дії (бездіяльність) якого (якої), на думку державного службовця, призвели до порушення наданих Законом №899 прав, або створення перешкод у реалізації таких прав;
за наявності - рішення або копії рішень, які приймалися з цього (або пов'язаного з ним) питання за зверненнями державного службовця раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав державного службовця (за наявності);
вимогу про поновлення прав та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Якщо державний службовець ставить вимогу про утворення комісії для перевірки викладених фактів, про це також рекомендовано зазначати у скарзі.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 11 Закону №899 державний службовець у скарзі може вимагати від керівника державної служби утворення комісії для перевірки викладених у скарзі фактів (далі - Комісія).
Кількісний та персональний склад Комісії визначає керівник державної служби та / або голова суду.
Комісія утворюється у складі не менше трьох осіб. Склад комісії затверджується наказом керівника апарату Суду.
До складу Комісії включаються працівники, визначені жерівником державної служби із числа державних службовців апарату Суду (у тому числі головний консультант суду), представники державного службовця, визначені ним із числа державних службовців Суду.
Результати перевірки Комісією фактів визначених у скарзі викладаються у висновку Комісії (у довільній формі) з урахуванням якого керівник державної служби приймає рішення за результатами розгляду такої скарги.
Розгляд скарги здійснюється з урахуванням висновку комісії у разі її утворення.
Для цього Комісія у визначений керівником державної служби строк подає йому висновок (у довільній формі) по суті викладених у скарзі державного службовця фактів.
У висновку Комісії за результатами перевірки викладених у скарзі фактів рекомендується навести відомості, що мають значення для повного і об'єктивного розгляду керівником державної служби скарги, зокрема, чи мали місце обставини, що підтверджують наявність чи відсутність факту (фактів) порушення прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації.
У разі встановлення факту або фактів порушення у висновку Комісії зазначається:
-наявність порушення певного, з числа передбачених статею 7 Закону №899, права (прав) або створення перешкод у їх реалізації із відповідним обґрунтуванням та посиланням на положення відповідних нормативно- правових актів;
рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Висновок підписують усі члени Комісії.
Члени Комісії можуть викласти свою окрему думку, що додається до висновку.
Під час розгляду скарги керівник державної служби аналізує факти та аргументи, наведені в скарзі і доданих до неї документів, а також висновки та пропозиції комісії, створенної для перевірки викладених у ній фактів.
5.Рішення керівника державної служби
Керівник державної служби відповідно до ч.З ст.11 Закону №889 зобов'язаний не пізніше 20 календарних днів з дня отримання скарги надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь (рішення).
Порядок доведення до відома державного службовця інформації або документів встановлений статтею 9П Закону №889.
У разі виявлення порушень прав державного службовця або створення перешкод у їх реалізації, керівник державної служби невідкладно вживає всіх заходів щодо поновлення порушених прав державного службовця та/або усунення перешкод в їх реалізації.
6.Порядок оскарження
У разі неотримання в установлений частиною третьою статті 1 1 Закону строк обґрунтованої відповіді на скаргу (20 календарних днів) або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець може звернутися із відповідною скаргою до суду.